onsdag

har suttit i två timmar och lyssnat på en låt vars intro låter precis som ett annat. problemet är bara att jag inte kan komma på vilken låt det är. jag kommer inte kunna sova inatt om jag inte kommer på det. fruktansvärt.
det värsta är att jag vet att låten jag inte kommer på är en av dem jag lyssnar allra mest på. problemet är att jag inte kan hitta min ipod, eller min externa hårddisk med all musik. nej, det blir att fortsätta leta på youtube. och där finns det alldeles för många klipp.

för övrigt skall jag på min första jobbintervju någonsin nästa vecka, spännande och nervöst. oavsett jag får jobbet eller inte känns det kul. jag har ju trots allt aldrig varit i en sådan situation förut och detta kan bli en erfarenhet. det finns ju som bekant en första gång för allt.

Kommentarer
Postat av: Konkurrenten

Så det löste sig alltså, va gött! Vilken dag ska du dit, måndag? :)

Postat av: Lisa

Det löste sig! Blev fredag för mig :) antar att du ska dit måndag.

2008-02-28 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback