sovande fötter

en grej som hänt är att jag fått en kommentar från en helt okänd människa. någon gång ska vara den första och jag är mäkta stolt.
en annan grej är att mitt immunförsvar än en gång misslyckats med sin huvuduppgift, att försvara mig. de måste skärpa till sig på den punkten, för det känns inte som att de lyckats så bra med sitt jobb på sista tiden. iallafall så tränade jag i ungefär tio minuter igår innan jag insåg att det inte skulle funka att springa med halsont. huruvida dessa tio minuter gjorde någon skillnad för min nuvarande sjukdomsbild låter jag dock vara osagt.
en tredje och sista grej är att jag hittat en ny myspace sida, tillhörandes ett fint band. lyssna på
thao with the get down stay down.

det var allt för mig just nu. nu ska jag dricka te och göra en första inbetalning till vår sommarresa. åh jag längtar efter sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback