pang!

idag lyssnar jag på kristian anttila. en man som sjunger bitar med titlar som körsbär, vill ha dig, paris, självmordsblondkom, bara utifall och du kan ju bara vara bra. skön lite svårplacerad dialekt dessutom.
förövrigt är det en bra dag för imorgon är det den 25:e och jag har slitit något otroligt det senaste, vilket lönar sig tillslut. och jag är värd vartenda öre om du frågar mig.
och imorgon åker vi till oslo!

kom ge mig kärlek eller kniv eller annan form av frid
kom ge mig kyss kom ge mig krig bara nåt så nerven vrids
men ge mig åtminstone musik

ge mig på käften eller spring ändå mitt hjärta ditt förblir
kom ge mig sår kom ge mig gift mot känslan nån sorts medicin
men ge mig åtminstone musik

men mitt bland lögner och sånger och skrik, jag fann en liten, liten stig
som visst ledde ända in, och vittnade om ett ingenting

en liten brant, en trampolin; jag gör vadsomhelst du vill
ett litet stup, en vilja fri; än ett skäl att finnas till
men ge mig åtminstone musik

Kommentarer
Postat av: Axel

Du verkade ju inte arbeta på de båtar som jag har åkt på i sommar, och du verkar inte ha tid att besöka färghuset. Men får jag se dig på Way Out West åtminstonde? (:

2008-07-24 @ 21:56:52
Postat av: Anonym

skall du på way out west!!???

jag vill gå men jag är ensam om det vad jag vet. vilka ska du dit med? :)

2008-07-27 @ 20:35:04
Postat av: Axel

Kul att höra. Jag är alltid på Way Out West (: Just nu är det jag, CH, Jonte och Sara. Sen ryktas det om Bengan och Emmie också, och kanske Triflet.

2008-07-29 @ 22:24:24
Postat av: Lisa

nice! jag vill verkligen dit! får fundera allvarligt på det tror jag, nu när ni skall dit och allt :)

2008-07-29 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback