tillbaka på ica

idag har jag jobabt på ica igen. har förstått att tomrummet efter mig varit stort. iallafall är jag supertight med cheferna nu. alla kan mitt namn. min lediga vecka har helt plötsligt förvandlats till världens slavarvecka med jobb både här och där. känns bra. fatta min juli-lön. den blir fet och det är lätt värt det!
ica innebär mycket radiolyssnande och idag fastande jag framförallt för två gamla godingar.
tacka gud för youtube.

tips: bortse från fula videoklipp och lyssna på musiken. allt blir tusen gånger bättre då.
det gäller nästan jämt faktiskt.

 


Kommentarer
Postat av: olof

haha riktigt fula videor, men bra musik dock! ha det fint

Postat av: Lisa

sant. bättre när det är så än tvärtom iallafall :)

2008-06-13 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback