we can't slow down

i lördags blev det spontanfest hos malin som bjöd på myskväll men plötsligt langade massa vin och god mat. sånt gillar vi!
jag älskar sommaren och jag älskar friheten jag känner just nu. fastän jag bara går på utbildningar hela tiden. men jag ser fram emot att börja jobba något oerhört faktiskt, tro det eller ej.

fast det är lite sorgligt på något vis också. att allt är över nu. allt man är van vid alltså.
idag har jag handlat tallrikar och känt mig vuxen. lite iallafall.

det finns en fin sång som jag ända sedan högstadiet kopplat till skolavslutningar. och då skolavslutningarnas skolavslutning, the grand finale, just ägt rum känns det passande att posta ett litet youtube-klipp.



jag blir nästan lite tårögd när jag tänker på att skolan är slut. eller inte ens nästan. fast samtidigt är det en sådan lättnad. när min syster pratar om att hon måste plugga och jag förstår att jag inte behöver plugga på väldigt väldigt länge.
studenten var iallafall det bästa jag varit med om och denna sommaren skall bli den bästa hittills.

nu skall jag äta jordgubbar & chokladtårta med grädde. gott.

Kommentarer
Postat av: Axel

Mitt sista spår här på nätet innan jag drar hamnar hos dig. Jag önskar iallafall dig och din blogg en trevlig sommar, så syns vi igen i juli. Och jag lovar att skicka minst ett kort. Kort är underskattat.

2008-06-12 @ 23:30:35
Postat av: Axel

Underbart är kort hade varit en bättre slutmening. Fan också.

2008-06-12 @ 23:30:56
Postat av: Lisa

jag väntar med spänning på kortet. Och avslutningen hade klaffat perfekt ja!



ha en fantastisk resa! är sjukt avundsjuk.

2008-06-13 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback