god & glad

idag har jag verkligen på riktigt fått ett nytt jobb! och jag ska börja redan på tisdag. med upplärning, visserligen, men så himla bra :) det enda tråkiga är att jag inte lär får så mycket lov dethär mitt sista påsklov någonsin, men vad gör väl det om hundra år.
och när jag får min lön.
jag gillar redan mitt nya jobb starkt för när vi skulle gå hem idag stod det en enorm låda full med kexchoklad i entren, och man fick ta hur många man ville (max fem). jihoo.
så nu ska jag äta kexchoklad.


image112
sa jag att jag får börja redan på tisdag? och vissa har inte sin upplärning förrän vecka femton. hoppas de är gröna av avund. speciellt en som jag vet läser min blogg :) hoho.

Kommentarer
Postat av: Lågprioriterad?

Nu tycker jag inte att du ska klaga på att du ska jobba under påsklovet. jag är grymt avundsjuk...

2008-03-21 @ 12:25:30
Postat av: Dan

Oj, såg först nu den understa raden. Jaja, nu kan vi väl bara konstatera att du hade rätt...

2008-03-21 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback