love of my life

jag älskar skor. man kan inte ha för många helt enkelt. jag vill ha alla modeller i alla färger. finns fruktansvät mycket fint. just nu har jag minst sju par på inköpslistan.. kan ju hoppas att jag får köpt minst ett par.
jag skulle kunna lägga alla mina pengar på skor. lätt. min mamma håller dock inte riktigt med mig. hon blir lika arg varje gång jag kommer hem med ett par nya, och jag säger inte emot henne. men jag älskar skor.
(det finns dock fruktansvärt mycket odrägligt fult också)

dock är inte dethär vintervädret som pötsligt dykt upp så kul för mig och mina skor. jag gillar verkligen inte vinterskor. stövlar har aldrig varit riktigt min stil, har aldrig riktigt kännts som jag.

obehagligt. känner mig nästan som en modebloggare. skulle haft en dagens outfit också, haha. det börjar gå utför.

dagens låt: The Shoes - Knock Out!

ibland får man vara ytlig.
god natt.

Kommentarer
Postat av: danny DJ

"dock är inte dethär vintervädret som pötsligt dykt upp så kul för mig och mina skor"

det är inte så kul för sommardäcken som JAG bytte på vår bil heller ;)

2008-03-18 @ 22:49:08
Postat av: lisa

haha, liten liknelse där. sommardäck ocg sommarskor, vinterdäck och vinter skor. inte särskitl kul alls nej. halkat mycket?

2008-03-19 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback