oh, sunny day

idag vaknade jag tidigt. härligt. solen sken utanför mitt fönster och jag kände att dethär kan bli en bra dag! det är gott när det känns så, det är liskom en förutsättning för att det verklige ska bli bra.
jag åt en lugn och trevlig frukost i min ensamhet i vardagsrummet som badade i solsken, sedan träffade jag caroline som hämtade upp mycket på "listan". efter det cyklade jag, iklädd endast vårjacka, för att möta malin och ta bussen in till stan. väl där kolalde vi lite, jag köpte nya skor, sen träffade jag anna, och caroline en stund. mycket trevligt. när jag tog hem var det promenad som gällde, sedan innebandy. jaa, det blev en bra dag. inget speciellt direkt, men bra!
där fick ni lite detaljer om min lediga måndag. imorgon är det tisdag med plugg och beach volleyboll som gäller, känner att även det kan bli bra, iallafall om man bortser från plugget. och nej, caroline. jag tänker inte ha hotpants, hoho.

dagens låt: david gray - babylon
för att den är lite härlig sådär, en gammal goding så att säga.

Kommentarer
Postat av: c

men kom igen.. jag har inga "goa" shorts :/ åh babylon. jag har lyckats lyssna påå hela en gång efter det att vi gjorde det och jag somnade ;P haha. min sista minuten kompis som du är så hittade jag en resa ospec. till goa för 2995 kronor. hur känns detta ? snacka om att man blir sugen :D

Postat av: lisa

jag blir grymt sugen! fast goa känns gjort, även om jag gärna åker tillbaka. men hittar du ngt annat gött är jag på ;)

2008-03-04 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback