praise you



med denna glöd på både innebandyplanen och dansgolvet kan kvällen inte bli annat än grym.
är sjukt pepp inför första dumleslagsmatchen, trots den lite halvt knasiga tiden 22.45. kärra sporthall är platsen du skall vara på om du vill se på högklassig innebandy! sedan bär det förhoppningsvis vidare med några goda och dansglada vänner. mer pepp.
mitt liv är bättre än på länge just nu. underbart.
jag gillar det, livet alltså.

idag har framförallt malin & caroline förgyllt min dag. tack för att ni är fina.
tänkte även dra storyn om den nya bbbbbombmannen jag och carro stalkade igår, men den är lång och får tas en annan gång. ser ni in man med två blå tygkassar bör ni dock vara på er vakt. ett tips bara.
sa jag pepp?

min syster gav mig just en avokado. söt är hon. och gott är det.
god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback