ring en vän

klickade precis in på hypem.com för att få veta att sidan låg ner för några minuter:


We'll be right back!

There are a few too many of you here now, we will be more accomodating in a few minutes.
Meanwhile, you can:
draw with amazing ink,
play a round of Blockles
(a multiplayer flash tetris game)
do some work.
call a friend and go outside (no Internet connection required!)


tyckte det där sista var ganska gulligt ändå. när jag tänker efter så sitter man (läs jag) alldeles för mycket vid datorn och gör en massa meningslösa saker. man kanske borde göra något vettigt egentligen. (missförstå mig rätt, att läsa min blogg är en allt annat än meningslös aktivitet). självklart varken ringde jag en vän eller gick ut, jag klickade på länken  "draw with amazing ink". gör det ni också! (om man vänsterklcikar byter bläcket färg!!) och så vips blev det ännu mer meninglös tid framför datorn, och ännu ett meningsfullt blogginlägg.  

fast jag vill ändå tipsa er om att ta en promenad i regnet. ladda iPoden med lite goda bitar och bara gå. gå långt, gå kort, gå snabbt, gå långsamt. gå och känn att du inte behöver internet för att leva. (till skillnad från mig alltså..)

peace.


(hypem.com är förresten en bra sida där man kan lyssna på bra musik gratis. sånt gillar vi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback