silver är finare än guld

vi tog oss till final i dumleslaget, grymt. det bästa var vinsten mot pixbo. finalen förlorade vi dock, men vi gjorde verkligen en bra match. och som en i mitt lags mamma sa när jag sa att silver är finare än guld: "ja, det är ju iallafall mer modernt!".

skickade just en hälsning till min sjukt sakande vän emmie. hon befinner sig i thailand och mitt liv är väldigt tomt just nu, utan henne. hon svarade iallafall att hon hade det bra :) det gläder mig. mår mina vänner bra så mår jag bra.

gårdagen hos caroline var förövrigt trevlig. tack för god mat & gott sällskap.

ikväll har jag hittills ätit choklad och sett på bästa filmen genom tiderna. remember the titans. har nog sett den tio gånger och den är lika bra varje gång. åh. se den!

och här följer bästa billåten. i´m yours med jason mraz. fin är den.


Kommentarer
Postat av: daniel

Kollade också på Remember the Titans. För första gången :)

2008-03-23 @ 21:39:28
Postat av: lisa

visst blir man berörd? :)

2008-03-24 @ 15:18:24
Postat av: Hugh Grant

I would have to say that Love Actually, starring yours truly is the best movie in the world! It's got everything god music, sexy actresses and it's funny too. Remember the titants only give me a break that movie only got one good song.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback