we forgot what we was fighting for

up och ner, fram och tillbaka. en underlig, lite rolig och jättejobbig helg börjar nå sitt slut. och jag är för en gångs skull tacksam för att jag har så fruktansvärt mycket att göra i skolan. jag måste fylla mitt huvud med något annat.
idag har jag gjort nästan ingenting. en helt vanlig söndag i den bemäkelsen. fast egentligen en söndag som inte alls är lik de söndagar som varit.


jag känner iallafall ett gäng människor som är grymt bra. jag tror inte ens att de själva förstår hur oslagbara de är. och utan dem hade alla söndagar varit som denna (fast värre), på riktigt. tack.

dagens låt: biffy clyro - machines


Kommentarer
Postat av: c

man kan ju bara hoppas att jag kan bli nästan lika bra som "gänget" ;)

Postat av: lisa

bättre.

2008-03-10 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback