you'll always be my number one

har än en gång gett mig ut i musikdjungeln för att leta upp lite godbitar till er, kära läsare. mest i brist på annat, men även för att förgylla eran tillvaro. och min egen.

pacific
den 27e februari släppte pacific albumet reveries. riktigt bra! musik som verkligen är glädje. inte riktigt likt det jag brukar lyssna på, men ack så bra!
lyssna särskilt på number one, sunset blvd, do it! och hot lips (nedan).



dagens låt blir dock av någon underlig anledning inte alls någon lycklig electrobit, utan hide and seek med imogen heap. fråga mig inte varför. har inte lyssnat på den på evigheter, men så plötsligt händer det, som de säger i triss-reklamen.



och jag fick vg på matteprovet!!!!! är fruktansvärt nöjd! ville bara ställa mig på bänken och skrika, men det gjorde jag såklart inte. min lärare sa dock något i stil med:

 "du var trött där på slutet va? det var en del där du borde ha klarat. jaja, ett prov gör ingenting."

what? jag är verkligen nöjd ju!

may the force be with you.

Kommentarer
Postat av: Axel

En svala gör ingen sommar

2008-03-11 @ 23:02:50
Postat av: lisa

låter väldigt djupt, men jag förstår faktiskt ingenting. du är för intelligent axel.

2008-03-12 @ 13:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback