äppleblomma

idag har varit en fin dag. på söndag, när jag ser tillbaka på veckan som gått kommer jag förmodligen att se denna dag som den enda dag då jag faktiskt fick tid att andas, om än lite. idag har jag nämligen gjort en ansiktsbehandling. såg lagom rödmosig ut efteråt men det var härligt! huden blev ren och massagen var gudomlig. snacka om lyx. det enda märkliga var när hudterapeuten elelr vad hon nu var menade att formen på mina ögonbryn avr högst onaturlig, att den inte gav mitt ansikte någon jämvikt. jag har inte plockat mina ögonbryn på ungefär fem månader och vågar därför påstå att deras form är, eller jag menar var, högst naturlig. kanske inte snygg, men naturlig. iallfall. formen på mina ögonbryn nu är inte vad jag skulle kalal naturlig. inte helt onaturlig heller kanske, och inte ful.. jag menar, hur är det möjligt att ett par plockade ögonbryn ahr en mer naturlig form än ett par oplockade? just det. det är inte möjligt!
iallafall känner jag mig fräsch och snygg, om än lite blek efter att ha träffat min brunbrända vän caroline. men jag måste ändå börja sola lite snart.
påtal om sol så sken solen rätt så bra idag och det blommade överallt. fint.

nej. som sagt. ingen tid att vila, och inte att blogga heller egentligen. nu är det seriöst plugg som gäller

dagens låt: anya marina - miss halfway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback