de är bara sol nu

helgen har varit kalasfin. omväxlande, men omväxling förnöjer ju som bekant. mycket människor och mycket märkliga händelser. men framförallt en himla massa skratt.

klassfesten gick av stapeln som planerat. klassföreståndarna var närvarande, maten var god och tävlingarna roliga. själv tvingades jag äta en tallrik center på tid. har aldrig mått så illa. men kan tipsa om detta om man har som mål att sluta äta choklad. bara ordet får min hals att tjockna. usch. annars var det mesta kalas. lite för mycket kalas på vissa håll vilket innabar desto mer ansvarstagande för oss andra (läs mig och typ två till). men iallfall var det en lyckad tillställning. känns sorgligt att vi skall sluta skolan nu, även om jag inte är supertight med alla i min klass. eller kanske just precis därför. 

igår var det grillfest. sjukt mysigt. dryga tjugo personer på en solig altan där vi dukat upp med sallad, bröd, chips och andra godsaker. och köttet blev inte ens lite bränt. kul att träffa alla människor iallfall! grill är det bästa. det var bad i poolen på bengans altan, lite eurovision song contest och mycket mycket glädje. kvällen fortsatte i glädjens anda när vi begav oss mot kungälv. på vägen small mitt cykeldäck, förmodligen det enda negativa med hela kvällen. men vad gör det om hundra år?
nej. fin kväll som tål att göras om. om och om igen.  

har många snygga bilder från helgen. närmare bestämt 237 stycken. speciellt en på min käre bloggvän daniel. tror dock tyvärr inte att jag har hans tillåtelse att lägga upp den. men det är nästan så att jag funderar på att göra det ändå.

nej. nu är det söndag och jag skall göra så lite som möjligt.
tjingeling.

Kommentarer
Postat av: daniel

Hahaha! Det är helt okej lisa, jag får bjuda på den. Är ju tråkigt med folk som ska vara så stiffa och snygga. :D

Feel free!

2008-05-26 @ 21:41:46
Postat av: lisa

i will

2008-05-27 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback