en torsdagkväll

vi började med uppladdning hos caroline. trevligt.
sedan bar det av till sticky för att se looptroop. riktigt riktigt sjukt bra spelning! och promoe har ju ruggigt snygg frisyr :)

det enda dåliga var väl egentligen att någon idiot måttade och slog till mig stenhårt i huvudet så jag fick en tillfällig "hjärnskakning", haha. har aldrig varit så yr i hela mitt liv, var som att åak karusell i en halvtimme. men freja hällde öl på honom, så han fick så han teg. men ändå. hyfs människor!

annars var det riktigt fin stämning som sagt. bra musik, fina människor och bra dans efteråt. och jag säger som jag brukar. den som dansar fulast har roligast.

så här är en gammal goding med promoe som framfördes riktigt grymt bra igår. fast allt är bättre live. tusen gånger.



idag när jag var i skolan var jag inte nådigt trött. men det var värt det. alla gånger.
ikväll är det klassfest minsann!

Kommentarer
Postat av: c

jag kastade hans mössa ;P

2008-05-23 @ 19:23:16
Postat av: lisa

BRA!

2008-05-25 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback