same same, no difference

borde plugga. idag igen. det vackra vädret kom emellan. idag igen.
fast jag låg och läste lite filosofi förut när jag solade på altanen. lite. tre sidor ungefär.
och nu skall jag cykla iväg med carro och köpa lite goda grejer och sen skall vi sätta oss på någon fin plats och bara njuta. för ni har väl hört att det skall bli dåligt väder imorgon? och ännu sämre på torsdag. så det gäller att passa på.

cykla är det nya förresten. eller det gamla kanske. det spelar ingen roll för det är så himla mysigt att cykla. särskilt om man har en fin röd cykel. måste laga sadeln bara. måste verkligen det. just nu är det väldigt obekvämt.

nej. nu skall jag leta upp någon fin filt som jag kan ta med mig tror jag. kan komma till användning. en kniv och en sked skall jag ta med också. känner på mig att det kan komma att behövas.

det får bli en pluggmåndag imorgon. kanske. litegrann iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback