stena line

denna veckan är stena line mitt liv. och några veckor i framtiden också. förmodligen ganska många. fler än jag vågat hoppas från början. kanske.
idag har vi haft en massa teori och vart och hämtat ut våra riktigt snygga, tro det eller ej, uniformer. jag kan säga att utvecklingen på beklädnadsfronten gått framåt sedan jag praoade på stena line 2003. och det är ju skönt. 
fast jag kommer nog ändå aldrig känna mig helt bekväm i skjorta, kavaj, kjol och hudfärgade strumpbyxor. särskilt det sistnämda har alltid varit ltie av ett hatobjekt. men vad gör det?
jag tror att jag kommer trivas så himla bra när jag väl går ombord! det är värt allt.  

nu är jag så trött att jag håller på att svimma. jag har varit nära att somna på genomgångarna tiotalet gånger underr dagen. ögonen vill bara inte hålla sig öppna.
så nu tänkte jag stänga dem för idag.

och bara för att jag älskar låten. och lite för att det är stenaline-reklam. men mest för att det är ett sammanträffande att företaget jag skall jobba på i sommar har en reklamfilm med fin musik.



Kommentarer
Postat av: daniel

Jag tror jag har hela läsarskaran bakom mig när jag säger: Jag vill ha en *dagens outfit!* :)

2008-05-26 @ 21:36:40
Postat av: daniel

Jaha, och på webblogg så betyder stjärnor inte fet stil som på blogg.se. Men jag tror mitt budskap kom fram ändå.

2008-05-26 @ 21:38:03
Postat av: Axel

Jag trodde du skulle vara utklädd till Nicke Nyfiken? Vad hände med det?

2008-05-26 @ 23:03:42
Postat av: Anonym

lovar dig en outfitbild daniel!

hade verkligen hoppats på att få vara nicke-nyfiken men någon annan fick det jobbet :(

2008-05-27 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback