there's a melody that plays in my head

idag har jag planerat en himla massa roliga saker. men mest undrar jag vad vi gett oss in på.. det kan sluta hur som helst dethär, och det är väl det som gör det så förbannat kul egentligen. spännande.
jag tror att det kommer sluta sanslöst bra iallafall. och vi kommer att vara tusen upplevelser rikare när allt är över. men just nu längtar jag bara tills vi är där. tills det händer på riktigt. vill inte alls tänka på hur det kommer att vara när det är över om jag skall vara ärlig. vill bara att äventyret skall ta fart.

annars har jag varit på bräckboden & handlat fika med min syster, sett på film & ätit sushi idag. gott & fint.
imorgon har jag tusentals saker att göra, för på fredag åker jag och kommer inte tillbaka på en stund. även det spännande. men jag måste packa & tvätta en himla massa innan dess.
kan bli en stressig torsdag. eller så går det bara som på räls. hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback