nämen hej för första gången

jag har en blogg ! det är ganska så oväntat men ganska så bra ändå (:
jag blev lite inspirerad av anna som hade skaffat sig en blogg , så jag tänkte att jag skulle göra likadant .
idag har jag & anna nämligen vart och simmat , det var kul och jag tänkte skriva lite om vad vi var med om en gång för en tid sedan när vi var och simmade , men eftersom anna redan skrivit om detta så tänkte jag att jag kan ju inte härma henne allt för mycket . så vill ni läsa om vad som hände då så kolla in
http://kvinnan.blogspot.com .
idag har jag iallafall gjort mest nyttiga saker. jag gick upp 10, fast jag trodde klockan var 11. då började jag städa och så åt jag lite frukost och sen var jag som sagt och simmade, ungefär 1000 meter sådär (:
nu ska jag ut i naturen och jobba på en fotouppgift jag måste bli klar med.
tjipp&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback