put it on shuffle

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

How are you feeling today? High Drama
How do your friends see you? Always Love
Will you get married? Careful With The Axe, Eugene
What is your best friend's theme song? Äntligen Påväg
What is the story of your life? Oh Yeah
What was high school like? Blister
How can you get ahead in life? No Regrets
What is the best thing about your friends? Spend A Lifetime
What is tonight going to be like? Closest Thing To Crazy
What is in store for the remainder of this weekend? Tack Och Godnatt
What song describes you? I’m Just A Girl
To describe your grandparents? Give Me Your Eyes
How is your life going? Je Suis Malade
What song will they play at your funeral? Över Gränsen
How does the world see you? Look At Yourself
Will you have a happy life? Like Eating Glass
What do your friends really think of you? Queen Of Apalogy
Do people secretly lust after you? I Am Not My Hair
How can I make myself happy? See You Soon
What should you do with your life? Smile Like You Mean It
Will you ever have children? Secret  

vissa “svar” är läskigt träffsäkra och andra förstår jag mig inte alls på. 

slutsatser
:

jag heter lisa och jag är bara en tjej som just idag känner mig ganska så dramatisk. jag är sjuk men är inte mitt hår. mitt liv är oh yeah och kommer att fortsätta vara lika lyckligt som man blir när man äter glass. lyckligt som tusan alltså.  mina vänner är alltid kärlek och en av dem är äntligen påväg. för att även jag ska ta mig framåt ska jag inte ångra mig. jag ska le, som om jag verkligen menar det och jag och mina vänner kommer att spendera en livstid tillsammans. jag ska inte bry mig om hur världen ser mig utan se på mig själv istället.  min kväll kommer i alla fall att bli helt galen och om jag någon gång får barn är det nog faktiskt ingen som vet, det är nämligen en hemlighet. för att bli ännu lyckligare ska jag träffa någon snart. men vem? kanske mina mor- och farföräldrar så att jag kan få deras ögon.
Tack Och God natt


(det är något knasigt med det här inlägget för jag publicerade det den 12:e november , faktiskt  . kan ju vara jätteviktigt att veta menar jag ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback