om mitt liv var en video skulle jag spola tillbaka

jag säger bara damn!
igår såg vi timbuktu och han duktiga band på trädgårn. det var helt fantstiskt bra. sköna, jazziga blåstoner. mjuka, lugnare låttolkningar. och en riktigt bra version av alla vill till himmlen, låten som enligt jason himself  "alltid funkar". och det gör den verkligen, den mer än bara funkar.
det var ganska annorlunda mot sist vi såg honom. mognare, mer propert på något vis. men riktigt bra! bara en sån grej som att hela bandet hade kostym på sig. några för mig mer eller mindre okända låtar spelades, och jag blev riktigt glatt överraskad. underbar musik. för fjärde gången iår, och jag kan inte få nog.
hela spelningen var som ett enda långt glädjerus som man aldrig ville skulle ta slut. musiken tar över kroppen, basen får hjärtat att slå dubbelt, trummornas slag styr dina ben. fantastiskt, än en gång. dethär kan jag leva på länge. riktigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback