we had a blast then

idag är det match, mot stenungsund. jag är sådär lagom laddad. för det har jag märkt, visst ska man vara laddad inför match, men att vara för laddad är inte bra. då blir det sällan bra. man tänker för mycket, vill för mycket, och då går det inte att prestera. så tänker jag. så man ska ladda, och vilja spela, och kämpa som en dåre på planen. det är då det blir som bäst. så nu är det bara att hålla tummarna för att vi kämpar ner stenungsund idag.
sedan ska jag på middag & fest för att fira en av mina goda vänners födelsedag. även det ska bli kul. och även här är jag sådär lagom laddad. laddad för en trevlig kväll, med riktigt många trevligt människor.
en lördag blir inte mycket bättre än såhär.

lyssna lite:
psapp - about fun
soko - i'll kill her
the dora steins - shame on us
anna nalik - breathe
the dora steins - stay you don't have to go yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback