pip

det var tungt att gå upp halv sju imorse. riktigt tungt. jag är så trött. dessutom är jag förkyld & det är minst sagt pinsamt när man står i kassan på jobbet och helt plötdligt känner hur rösten börjar ge sig, och hör att man börjar låta som en superhes trettonårig kille i målbrottet.
idag fick jag ett sms som gjorde mig glad. innebandy träningen börjar igen på torsdag! ska bli så kul :) längtar så efter att lira lite igen. jag håller bara tummarna och hoppashoppashoppas att jag är frisk. min hals verkar ju aldrig vilja må riktigt bra. men nu jävlar ska det bli ändring! jag ska vara frisk på torsdag. det bara är så.

och för alla modebloggare därute kan jag berätta att jag sålde en ettans seglarfrukost till ebba von sydow idag. wow. jag vet ju att hon har en ganska stor fanclub, och att nämna henne på min blogg kanske kan göra mig minst lika populär?

nu visar dom pip-larssons på svt, och det mina vänner, det är som en resa direkt tillbaka till barndomens glada dagar i slutet av nittiotalet. det vill man ju inte missa. haha.

Kommentarer
Postat av: amanda

COOOLT LISA! jag måste alltså gå till bergs oftare, haha..

Postat av: lisa

ja, minsann. och idag handlade henens pappa av mig. snart har jag sålt bullar till hela familjen ;) höhöhöh

2007-07-30 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback