sommarlov

vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli !
skolavslutningen firades helt kanonbra igår . först var alla mina underbara tjejer hos malin & sen gick vi hela gänget till grabbarna som hyrt en lokal i skällebräcke . kul att alla var på samma ställe hela kvällen , över förväntan . festen var mer än lyckad , och i stort sett alla man ville träffa var där . roligaste dagen/kvällen/natten på länge !

mindre kul var det imorse när telefonen ringde fem över åtta . då vi kom hem strax innan fem kan ni själva räkna ut att jag inte fått särskilt många timmars sömn . jag svarar , och .. nu kommer det värsta av allt .. det är en felringning ! och till råga på allt börjar tanten prata med mig och förklara vem hon söker , varför hon söker denne människa och hur det kan ha blivit fel . jag ville ju sova ! mycket outvilad vaknade jag igen vid halvtio snåret och gick upp .
nu är jag nästan pigg .

ikväll blir det 20årskalas hos niclas . det blir kul hoppas jag !

so long , luftballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback