förverkligande

sitter med min partner in crime, caroline. och dricker vin, snackar skit, målar naglarna och lyssnar på herb alpert & the tijuana brass - a taste of honey. idag har jag vart på orust hela dagen. härligt, underbart. fantastiskt.
min lördag kan inte bli bättre. inte mycket iallafall.



caroline med tre ord: impulsiv, partyglad & fantastisk.
carro är helt enkelt lite mer sailor än jag. lite estetisk. en väldigt fin vän. vi är så lika men ändå så olika.
hon är för bra fär att vara sann helt enkelt.
och rubriken valde carro utan att veta om det, för att betydelsen är fin. japp.

nu skall vi göra stan alternativt kungälv osäkert. lyssna på manu chao och ha en grym lördagkväll, det skall iallafall vi! eller. ni borde lyssna på hela bästa bilskivan - bästa göadmusiken någonsin. hejsvej.

Kommentarer
Postat av: emmelieeee

är brolle junior söt? :P in på min blogg och kommentera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback