och jag skall skriva en sommarvisa

idag skiner solen.
ville bara göra alla uppmärksamma på detta, för det är faktiskt helt underbart.
jag cyklade en sväng förut, och jag hade bara t-shirt under min jeansjacka men det var ändå varmt.
och jag & virre satt ute i solen och blev alldeles svettiga och jobbade med det sista på vårt projektarbete.
och vi har hämtat boken idag! vi har hämtat den, det är på riktigt och jag känner mig som en stolt mamma när jag ser på den!

och när malin frågade mig varför jag var lycklig så var det bara lätt att svara.
solen skiner, boken är färdig och framför allt så har jag världens finaste vänner.

nu ska jag ta en promenad. i solen.
solen gör att alla problem bleknar.
jag gillar det.

dagens låt: håkan hellström - visa vid vindens ängar
eller så spelar jag lite på mitt piano, fast det låter falskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback