strålande

idag är det vår ute. äntligen. jag ahde på mig min alldeles för tjocka vinterjacka och trodde jag skulle avlida. det var en ganska skön känsla ändå. även om det var både äckligt och jobbigt så gör ju liksom solen att allting känns tusen gånger lättare.
en annan bra sak var att min kära saknade vän emmie kom till kungälv och hälsade på. kändes helt sjukt att träfaf henne, nästan overkligt. hon har ju trots allt varit borta i över två veckor nu. skönt att hon är hemma iallfall.

så. idag fick jag min studentmössa. och vips blev allting så verkligt. det är inte många veckor kvar nu, alldeles för få faktiskt om ni frågar mig. dock blev jag pepp idag. vi har pratat bal och student och champagnefrukost och flak och min känsla är att vi komemr ha så jävla kul!
jag vet minst två som inte vågat titta på sin mössa än, och jag förstår dem. det är lite läskigt dethär. nu börjar ju livet på riktigt. fast vi har några veckor kvar att vara oansvariga och leva i nuet. eller hur var det?
vårt flak skall iallafall sticka ut. julgransglitter eller hundra meter rosa trikåtyg. den som lever får se.

imorgon är det jeansjacka som gäller. eller vad säger du caroline?

Kommentarer
Postat av: c

of course my horse :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback