du vita värld

snön riktigt yr utanför mitt fönster. riktigt stora snöflingor flyger omkring.
jag har under de senaste dagarna insett att jag faktiskt inte tycker så farligt illa om snön just nu iallafall.
när man är ute och promenerar mitt i natten lyser den upp hela världen. när himlen är grå och solen inte vill lysa för en stund så lyser snön upp.
igår kom jag på att kungälv är väldigt fint. när det är riktigt mörkt ute, gatorna är tomma, allt är vitt och det snöar. ja, då är faktiskt hela världen vacker.
snö är mysigt.


en annan bra sak är att min mamma planerade att vi skulle få besök av lite påskkärringar under helgen, men icke sa nicke, vilket resulterat i massor av tablettaskar till mig.
tack alla barn för att ni inte kom hit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback