skynda fynda

hittade en del spännande grejer när jag städade förut. antar att de lämnades här i fredags & antar att folk har koll på vad de lämnade. kanske. iallafall. har ännu inte bestämt mig för om saker och ting återfås mot beskrivning, eller om det är först till kvarn som gäller. kan bli spännande, om ingen kräver tillbaka sina grejer kan det hela utvecklas till rena rama julafton för mig. här följer listan.

en väska och dess innehåll
en påse innehållandes diverse drycker
ett par stay-ups
ett skärp
ett par tights
ett örhänge
ett rouge med tillhörande borste
en mascara
en foundation
ett linne
en cardigan
ett par strumpbyxor
en tröja
en flaska vin utan etikett
en kamera


Kommentarer
Postat av: c

ett skärp
ett par tights
ett örhänge
ett rouge med tillhörande borste
en mascara
en foundation
en flaska vin utan etikett
en tröja
= mitt tror jag ;) haha jag är bäst på att lämna grejer. kanske kan få komma hem till dig imorgon och hämta upp lite :D

Postat av: daniel

Hmmmm... här kommer man in och ska "paxa" några saker, och då har caroline radan varit här och länsat hela huset! :(

2008-03-02 @ 22:38:01
Postat av: lisa

daniel, även om caroline la besalg på det mesta finns det en del kvar. har bland annat en tjejig väska jag tror skulle falla dig i smaken ;)

2008-03-03 @ 18:08:31
Postat av: Evelina

Jag tror påsen med drycker är min!

2008-03-04 @ 22:14:25
URL: http://evelinafredrika.blogg.se
Postat av: lisa

evelina: skall ge den till caroline!

2008-03-04 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback