en dag

jag har huvudvärk. det gör ont.

och jag tänkte skriva ett långt inlägg om olika vänner för att komma till poängen. men jag orkar inte.
men ni vet iallfall hur man har olika vänner som är bar på olika saker? en man ringer när man behöver hjälp med derivata och logaritmer. en som är bra på att lyssna. en som är bra på att prata. en som är bra på att dra en runt femman i fontin. ja, ni vet.
idag är iallafall jag vännen man ringer om man behöver bli sminkad inför en bal.
ha! det trodde ni aldrig va? att jag kan sånt. jo, för en gångs skulle skall jag erkänna en sak. jag är rätt bra på smink. iallfall ögonskuggor. och det skall bli spänannde att försöka göra någon annan fin. faktiskt. (för själv orkar jag aldrig längre, sminket rinner ändå alltid bort när kvällen lider mot sitt slut)

men mest av allt är jag smickrad.
och oavsett hur mycket jag klantar till det kommer malin att vara snyggast på valand ikväll.

oj. det blev ganska halvlångt.

nej. tre ipren och ett glas vatten. tack.

Kommentarer
Postat av: virre

du skulle kunna få hjälpa mig med! :)

Postat av: http://kulsprutan.blogg.se/

!

2008-05-15 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback