once

igår var det valborg. vi spelade fotboll i strumplästen och grillade kött. sedan åkte jag hem och sov. klockan fem imorse gick jag upp, ungefär då som resten av mina valborgsvänner kom hem från sina äventyr.

sedan har jag spenderat dagen på ica. två bra saker hände där idag. för det första så kom jag upp i 100%, tror jag, om jag räknade rätt. för er som inte är så insatta i verksamheten på icalagret kanske inte det säger så himla mycket, men jag är nöjd iallafall. för det andra så lyssnade jag på radio. inget fantastiskt i sig kanske, och inget ovanligt heller för den delen. för vad vore väl en dag på ica utan radio? just det, ingenting alls. iallafall. helt plötsligt dök en låt upp som jag kände igen. en fin bit som heter to know you och som sjungs av sophie zelmani. för några år sedan lyssnade jag nästan bara på sophie zelmani, ane brun och kent. det var en fin tid. en bra blandning. iallafall. jag har inte lyssnat på denna fina bit på evigheter så det var roligt att bli påmind dennes existens.

japp. så sedan jag kom hem har jag vilat upp mig och lyssnat på sophie zelmani mest hela tiden. gör det ni också! lyssna på allt ni komemr över, för det är riktigt, riktigt bra! börja här med time to kill.



för övrigt saknar jag caroline som är på korsika. hade fått en fin liten kommentar av henne och hon skulle på beachparty. låter helt underbart! skall iallafall bli fint när hon kommer hem igen. så att jag ahr någon att ta långa promenader och snacka skit med. min mobil ringer typ aldrig nuförtiden.
så caroline om du läser dte här kan du väl skynda dig hem :) vore fint.

och igår hände en rolig sak. och det var jätteroligt och ni får aldrig veta vad det var men jag kan inte sluta skratta när jag tänker på det. ville bara säga det.

ha en trevlig torsdag i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback