torsdag

idag borde jag plugga matte eftersom det är nationella som står på schemat inför morgondagen. men det känns meningslöst. har alltid tyckt att det är grymt svårt att plugga matte, ja, att plugga överhuvudtaget faktiskt. nu har jag iallafall skrivit ut ett formelblad från skolverkets hemsida. alltid en början.

inatt drömde jag mardrömmar om powerpoint och översvämningar. hemskt.

annars har det vart en god dag. jag har lyssnat på kärlek är ett brev skickat tusen gånger, säker 100 gånger iallafall.. och snart skall jag ta en jogging- alternativ promenad-tur med caroline. sen blir det matte. kanske. eventuellt. fast förmodligen inte ändå.

jag älskar solen och allting är grönt och blått och rött och fint.
och vet ni? om exakt fyra veckor tar jag studeneten. det om något är sjukt. och lite stressigt.
men fy fan vad vi ska ha roligt då, och fram tills dess framförallt!
 
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback