sy tre stygn

min lördag blev verkligen jättebra. sushin var god & sällskapet var fantastiskt. kvällen slutade dock på akuten på kungälvs sjukhus. tre stygn i min hand senare mår jag bra, men det gör ont. jag fick en glasskärva i handen och det blev djupt & ville inte sluta blöda. tog dock ungefär en timme från att det hände, tills att jag kom ut från sjukhuset, omplåstrad och glad. hade lite tur i oturen ändå. knäppt avslut på en bra helg dock. tur att man har fina & snälla vänner som vill köra & sitta och vänta på en. tack!

annars tjuvlyssnar jag lite på anna ternheims nya platta leaving on a mayday, och det låter lovande. lyssna på en fin akustisk version av what have i done här nedan du också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback