det bästa i mitt liv har varit gratis

grill igår på emmies altan , totalt jättemysigt . & kladdkakan blev smaskens . & för er som inte gjort det än : spela faster agatas testamente , förmodligen ett av sveriges mest komplicerade barnspel . men bengan tyckte det var kul :) hoho . jag & carro ska bli superbloggare också , måste nämnas .

idag har jag vart på spinning på friskis , mycket gott .

ha en fin dag :)


today

det har hittills varit en ganska händelserik dag, och än är den inte slut !
jag har haft matteprov , tagit en promenad , ätiti risgrynsgröt , fotat en massa träd , träffat lite goda vänner , bakat kladdkaka med caroline och lekt djungeltelegrafen . helt sjukt bra . och ändå har vi kvar att äta kladdkakan . förstå att det blir gott . och ikväll ska det grillas också , det blir mys det .

en sak jag tänkt på , eftersom vi håller på med genetik just nu i skolan , är hur det blir om man hittar ett hårstrå på en brottsplats i dessa tider . så kollar man upp dna och tror att man närmar sig en lösning .. men tänk om brottslingen hade hårförlänging och råkade tappa ett sånt håstrå på platsen ?  som egentligen inte var hans/hennes . då får ju någon helt oskyldig människa skulden för det hemska brott som begåtts .. ja , klurigt .. för det är ju trots allt ganska många som har såndär hårförlängning ..

det är sånt jag tänker på om dagarna .
idag är det sol också , det är bra .

mycket snygga

carro & jag

jag & carro en härlig lördagkväll ganska nyss .

visdom

Carro hade skrivit nåt ganska smart på sin blogg tycker jag ..

LIVET ÄR INTE ALLTID SÅ LÄTT SOM MAN TROR , DET ÄR LÄTTARE .


det är nog sant . egentligen . om man tänker efter .


hallelåja

en liten nystart här på min gamla blogg då det tydligen blivit lite av en trend bland de flesta jag känner att blogga . och man vill ju vara som alla andra (: idag har tillexempel min kära vän Caroline skaffat sig en liten blogg , http://julgransflickan.blogspot.com , besök henne .
det har inte hänt mycket intressant i mitt liv sedan sist kan jag lova , men igår spelade vi iallafall match mot stadslaget . de var en riktig kämpamatch tyckte jag , även om vi kanske inte var bäst alla gånger så kändes det bra . vi förlorade men det gjorde inte så mycket på nåt vis . dom var duktiga , hoppas det går finfint för dem i sundsvall till helgen !