jag är så glad !

idag tog jag äntligen mitt körkort ! känns så grymt att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen . var så glad att jag skakade & blev alldeles tårögd när jag klev ur bilen . och skrek av glädje i stort sett . helt underbart .
har vart ute på två turer idag . känns konstigt men härligt att sitta själv i framsätet :)
åh , jag är så glad ! alltså ni anar inte hur bra det känns !!

har även vart på första fotbollsträningen idag . gräs . grymt skönt att börja på första grästräningen . god tajming där ;) var engod träning överhuvudtaget , kul att träffa alla godingar i laget igen .. en del har man inte träffat sedan i somras ju .

ja , idag har varit en grym dag ! helt sjukt grym ! jag kan inte riktigt förklara hur grym den varit faktiskt .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Lisa! Grattis till körkortet!! Jag vet hur det känns,helt underbart. Skönt å slippa mammas tjat brevid också...tyckte iaf jag=) Ha det bäst så ses vi på Torsdag och laddar inför helgens turnering. Kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback