kungshus cup

igår gick det ganska bra ändå . vi förlorade bara  med 2-0 mot pixbo . pixbo som hade 3 landslagspelar med på planen . och vi lyckades hålla nollan 8 minuter och 45 sekunder in i andra perioden . jag tycker vi var bra ! det kunde likaväl slutat iavgjort :) hoho . matchen mot partille förlorade vi med 3-1 . inte fullt så bra . vi var trötta efter en heldag i lerum & 5 timmars väntan i solen . men ändå var det en godkänd insats .
ja , om man summerar cupen tycker jag ändå vi överträffat våra & andras förävntingar . nåväl kanske inte alla med tanke på att vi var tippade att åka ut i semin mot rgb i programbladet , men ändå . vi kom ändå trea i en grupp där alla de andra lagen ligger i högre divisioner än oss . och partille förlorade faktiskt med 5-0 mot pixbo , så vårt resultat var ju alldeles stråålande .

nu ska jag ut & njuta av solen lite tror jag bestämt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback