sunny sunday

det är sol . jag kom hem förut , för en stund sedan . galet vad skönt det var att vara i småland en sväng . fick verkligen tagit det lugnt , men ändå pluggat en del . är nästan klar med mina förberedelser inför litteraturseminariet nu . känns bra . nåt som inte känns bra är krönikan .. kommer inte framåt ..
det är alltså en ganska personlig sak jag ska skriva . inte faktabaserat alls . det kan handla om egentligen vad som helst .. det är det som gör det svårt . det finns så mycket att välja på . och är det personligt måste man ju välja själv .. men lite tips på bra ämnen skulle inte sitta fel . jaja , det är väl bara att jobba på ..

nu ska jag äta grillat , inte helt fel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback