torsdagsstund

en kul sak som hände idag var att jag fick ett par turkosa crocs av min kära mor . ja vet att de kanske inte är världens snyggaste skor , men tro mig , jag har aldrig haft på mig nåt bekvämare på fötterna . spring & köp ! eller skaffa er en fin mor som kan köpa dem åt er (: hoho . annars har min dga varit lugn & skön . välbehövt efter 3 dagars evigt springande i stan . jag har dock hunnit med en körlektion & en klippning av min lugg . det behövdes med tanke på att den täckte hela mina ögon , och se är det ju en fördel om man kan göra .

igår var även det en god dag . helt oväntat fick jag ett samtal på eftermiddagen & vips skulle jag spela innebandymatch i valhalla . första matchen för marstrands  lika kul som alltid att spela , dessutom vann vi mot björkekärr och det är ju aldrig helt fel :) tydligen får jag fortsätta vara med resten av cupen om jag vill , och det vill jag nog .. imorgon är det två matcher iallafall .
det var även en god dag för att jag fick träffat lite goda vänner . andrea , moa , sandra , caroline , therese , jennie , frida & amanda var det närmare bestämt . vi fikade , och de var väl gott .. iallafall för de andra . jag tog nån slags räkmacka som var lite billigare än resten av utbudet - vilket misstag ! sen när innehåller en räckmacka selleri och champinjoner ? ja , gott var det inte iallafall . fick iallafall fyndat ett par örhängen .

försöker bränna en fin skiva inför helgen som komma skall , men det är klurigt . det ska vara nåt som passar alla , men samtidigt vill jag ju bara ha med musik som jag själv tycker om . nu påstår jag inte att jag är helt ensam om att tycka om den musik jag tycker om , jag bara vet att en del av de andra kommer att byta skiva illa kvickt om de får bestämma . men , det löser väl sig precis som allting annat antar jag . någon låt med arctic monkeys & någon med amy winhouse blir det iallafall . riktigt fin musik .

jag ska baka en tårta också . kan bli spännande med tanke på :
- att jag inte ens bestämt mig för vad för tårta jag ska baka .
- mina bristande kunskaper om bakning .
fast det går nog bra .

på lördag fyller min pappa år också . gälelr att fixa en liten gåva till hnom .. men jag är sent ute som vanligt .
på måndag fyller malin år & det ska vi fira minnsann !!
& på tisdag händer en massa spännande saker : annas pappa fyller år , skolan börjar .. och kanske händer det nåt mer , den som lever får se (:

yes . nu ska jag snart bege mig på träning . det blir kul det !
ha det gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback