8 h 41 min

mindre än nio timmar kvar. och jag är så nervös att jag inte vet vart jag skall ta vägen. så jag skriver lite på min blogg.
caroline & emmie var här alldeles nyss och sa hej och sen pratade vi lite och sen sa dom hejdå, och jag sa hejdå och det kändes som att vi inte skulle ses på flera månader och jag blev nästan lite tårögd. dom två är de bästa vännerna man kan ha.
nu är det inte långt kvar. det känns helt sjukt. avlägset. konstigt. udnerbart. och jag är nästan rädd. och det är en knepig känsla för jag tycker att det ska bli helt fantastiskt att åka iväg.
och jag har fortfarande inte packat klart. eller egentligen kanske jag har det, men jag måste plocka ut lite för har som vanligt alldeles för mycket med mig. jag är nervös. och jag lär blogga minst en gång till innan jag åker. minst. ni får ursäkta.

lyssna på nån härlig musik typ lite reggae och få lite sommarfeeling.
gott nytt år. för andra gången.

Kommentarer
Postat av: carro

du är också underbar :D

2007-12-30 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback