vad jag önskar mig i julklapp

jag tror aldrig jag varit sjuk och förkyld så mycket under ett år som jag varit 2007. just nu har jag en mindre frisk period om man säger så. är så trött på att hosta, nysa, ha huvudvärk, feber och allt annat. det har verkligen varit för mycket. och det kommer så oläglgit. i och för sig är det sällan man blir sjuk lägligt, men särkilt inte nu. idag har vi match mot pixbo, och jag hade verkligen velat vara med. men det går bara inte. tråkigt.
och så är det jul och ledighet, och då vill man ju inte må dåligt. och om drygt en vecka åker vi till indien. sist jag flög med en förkylning i kroppen hade jag lock för öronen, och ganska ont, i flera veckor efteråt. och det vill jag inte ha när vi är i goa.
nej. frisk vill jag bli. och få fortsätta vara. det är inte mycket jag önskar mig i julklapp så jag hoppas att tomten ger mig ett betydligt bättre immunförsvar.
god jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback