bergs

välkommen tillbaka till verkligheten. idag började jag jobba. första dagen på jobbet var sådär lagom nervös som den nästan måste vara, men det var kul! mycket disk och mycket mackor. jag kommer att bli proffs. kyckling/curry-baguette, räksmörgås, kötbullesmörgås, ost&skink-fralla, bire&salami-macka, ciabatta med mozarella&soltorkade tomater, grillad panini, leverpastejsmacka.. you name it! jag har gjort allt.
tillochmed att diska var ganska kul. jag tror att det passar mig kanon att jobba, så länge det händer nåt tycker jag verkligen att det är kul! och händer det inget kan man alltid hitta nåt att diska, några mazariner att sockra eller bord att torka av. hittills är jag grymt nöjd med mitt jobb. mitt jobb. det känns så ovanligt. jag har aldrig jobbat på allvar förut. förutom monster jam på ullevi härom sistens, fick lön därifrån idag. gött! surt bara att jag fick ut 300 kronor mindre än syrran bara för att jag var snäll&korrekt och sa att de skulle dra av skatt. men det får man tillbaka :)

den som vill skänka mig en biljett till way out west kommer jag hängivet att älskade resten av mitt liv. tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: Coach

Vilka tider jobbar ni så man kan besöka er!?

Postat av: carro

och när var det dags att åka ut till orust sa du?? ;)

2007-07-02 @ 22:43:09
Postat av: lisa

carro : orust var förra helgen det (:
martin : hoppas kokosbollarna smakade igår ;)i övrigt jobbar jag & stina lördag och söndag eftermiddag , om du skulle bli fikasugen igen (:

2007-07-04 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback