en galen trötthet

jag är sjukt trött. förra veckan, denna veckan & nästa vecka har jag varje dag uppbokad. och då menar jag verkligen varje dag. mest är det jobb, men för att kunna ha ett liv efter jobbet också så får jag liksom stressa emellan saker och ting. sömn är ju inte direkt nåt jag varken hinner eller orkar prioritera. fast det mesta är kul. jobbet är kul & allt annat är väldigt kul, annars hade jag legat hemma och sovit istället (för tro mig, det behövs) men det vore skönt med tre dagar när man bara är helt ledig & tar allt som de kommer. fast jag är sämst på det, att ta allt som det kommer. jag gillar att planera. åh, vad dubbelt allt blev nu.

Kommentarer
Postat av: Coach

Bra att du jobbar, det stärker både dig och plånboken...

2007-07-13 @ 11:34:22
Postat av: lisa

så sant, så sant (:

2007-07-13 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback