hard workwork

igår var jag hemma från jobbet runt elvasnåret sådär, imorse var jag uppe med tuppen (klockan ringde vid 6) för att jobba igen. jag rä sjukt sjukt trött. kanske väldigt förståeligt, men det är jag iallfall. förstår inte hur jag ska lyckas hålla mig vaken fram till läggdags, för det blir lite av en ond cirkel dethär med att gå upp olika tider och vara för trött dagen efter. om jag somnar nu, kommer jag inte kunna somna ikväll och då komemr jag att vakna sent imorgon, vilket i sin tur komemr att innebära att jag inte kan somna tidigt imorgon kväll, men det måste jag! på onsdag gäller det att stiga upp vid fem-snåret. åh. jag älskar mitt meningslösa liv.

så i brist på annat lyssnar jag på lite musik jag inte lyssnat på det senaste. här följer lite godbitar.
keane - somewhere only we know
håkan hellström . nu kan du få mig så lätt
johnossi - summerbreeze
ocean colour scene - the day we caught the train


godkväll.
egentligen skulle jag vilja säga god natt, men klockan är bara tjugofyra minuter över sex och jag måste vara vaken i minst tre timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback