tankar en torsdag

idag när jag skrev lite med erik på msn så sa han, efter att han utsett mig till dagens schteekare för att jag har mycket jordgubbar i min trädgård & jag varit lite sarkastisk utan att egentligen mena det: du är som doktor house. fast ganska så mycket snällare
tur för mig. hade vart ganska så hemskt om jag var så elak. jag tyckte det var en ganska så spännande liknelse iallafall . själv har jag aldrig innan tänkt att jag har särskilt mkt gemensamt med dr house innan .. men det har jag kanske egentligen . fast som sagt , jag är snällare .
sen skrev jag lite med olle och en annan intressant diskussion kom upp . det finns för mycket bra musik . det är faktiskt sant . just nu finns det otroligt mycket bra man kan lyssna på och det kommer nytt hela tiden , jag vet inte vart jag ska ta vägen ! det är klart att det är positivt att det finns många fina bitar , men det hade vart kul om man fick lyssnat på alla . vilket knappast lär hända någon männisika , någonsin .

msn gör mitt liv värt att leva . ungefär .

sen kom jag att tänka på att jag alltid velat ha ett blandband . det är inte fullt så enkelt som det låter . jag vill ha ett blandband som någon gjort till mig med eftertanke . en gåva som är anpassad efter mig och ingen annan . med musik som verkligen säger något om mig , den jag fått det av & hela livet . och det är viktigt att det är ett riktigt gammalt kasettband . inga cdskivor här inte !  det där blandbandet lär inte komma till mig inom en snar framtid . men sen har jag ju aldrig gett ett blandband till någon annan heller . det kanske är dags ? 

godkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback