fotboll är också bra

idag spelade vi match mot ytterby , som sa i kungälvsposten att deras mål är att vinna division fyra . vårt mål är att hänga kvar . så jag tycker att vi ska vara nöjda med matchen , då vi "bara" förlorade med  3-0. jag hann iallafall springa ifatt maria mer än en gång , & det var ju det viktiga , hoho .

ikväll har jag sett på en film som jag inte kan rekommendera . music and lyrics med hugh grant & drew barrymore , ingen höjdarfilm direkt . fast hugh sjöng lite bättre än väntat , hur äkta det nu var .

godkväll

Kommentarer
Postat av: amanda

du har så fel min vän! music and lyrics är en jääääääääättebra film! bästbästbäst

2007-05-14 @ 18:58:18
Postat av: ewert

men vi tar den nästa gång. mer prestige att slå dem på bortaplan :P

2007-05-15 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback