impulsiv

så är det . så ska jag vara . hade en givande diskussion med min vän andrea idag & vi kom fram till att man inte ska tänka för mycket . man ska göra det man vill för stunden liksom . bra slutsats tycker jag .

idag har jag varit med om en mycket irriterande händelse . jag , carro & emmie går in på maxi , och där står ett sånt där provsmaksbord ni vet .. iallafall , vi går mot bordet för att kolla vad det är , för man ser inte riktigt . ingen av oss vill smaka på vad det nu är som ligger där , men vi kollar vad det är av ren nyfikenhet . innan vi hinner fram till ståndet säger tanten som står där att tyvärr , ni ungdomar får bara ta de små brödbitarna utan nåt på , inte de med skinka & tomat jag står och gör . jag har inte tid då . diskriminering säger jag , och hon skrattar . men vadå ? det var väl inte kul ? där stod vi med vårt icakort och skulle handla grönsaker , men blev nekade provsmakningen . ingen stor förlust i sig , men rätta mig om jag har fel : vi ungdomar är väl lika mycket kunder på ica maxi som alla andra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback