SIESTA !

jag känner mig konstig . känner en obeskrivlig glädje efter en obeskrivligt rolig helg ! jag vill bara dansa & sjunga , det var fan livet !

så uttalade en av mina vänner sig om helgen . och jag kan inte göra annat än hålla med . denna helg blir svår att överträffa . har sett många grymt bra spelningar , träffat sköna människor , njutit av solen , njutit av duggregnet , sjungit , dansat , hoppat , ätit marshmallows & mått helt sjukt bra !
de bästa spelningarna var lätt promoe ( bäst drag ! ) , nicola sarcevic , navid modiri & gudarna , tingsek , sahara hotnights & shout out louds . sen var ju inte peps sista låt helt fel , oboy ! & solen sken .
tänk dig själv att du precis gått o lagt dig i tältet runt fem-haket och plötsligt börja någon spela o helga natt på högsta volym i tältet brevid . det händer liksom inte . eller att sitta på en landsväg i två brassestolar & se på soluppgången . eller att inte ha ätiti på 24 timmar och ta en kaviarmacka & verkligen njuta av den .
& jag pratade med nicola sarcevic efter spelningen ! sjukt trevlig var han .. så himla roligt :)

vi har helt enkelt haft det grymt , och jag kan svära på att detta kommer att göras om .
up next är iallafall att vi ska se navid & gudarna på bohus fästning i juli . missa inte !

trots en underbar helg måste jag erkänna att det är sjukt skönt att vara hemma . det bästa var att duscha . har nog aldrig upskattat en dusch så mycket .

skit i allting som är tråkigt
skit i allting som är trist
för det ordnar sig
med lite socker på


Kommentarer
Postat av: Hovet

Så rätt sagt Lisa varför leva livet imorgon när man kan göra det idag...Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback