tisdags stund har INTE guld i mun

än en gång skriver jag en liten sväng på min blogg om ett ämne kallat textkommunikation a . jag kan säga så här : jag hatar det ! just nu håller vi på med indesign , som egentligen är ett ganska bra program , men det är så sjukt tråkigt . och vår lärare är så sjukt seg . och jag blir så arg att jag bara vill skrika . ååååååååååååh . & nu funkar inte skrivaren heller och allt är bara jobbigt & han tog rast för han fick "blodsockerfall" som han alltid får , men vi får inte äta lunch utan tvingas sitta i klassrummet i tre långa timmar och lida . nu förstår ni kanske min ilska över tisdagar . hoppas det snart händer nåt bra för jag står inte ut .
just det , jag har spanskaprov idag med . livet kunde inte vara bättre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback