hemskt mycket hej

för fjärde dagen i rad är jag hemma. sjuk är kanske ett starkt ord såhär på fjärde dagen, för jag börjar faktiskt må lite bättre. i tisdags dock, då var det kasst. riktigt kasst. jag vill bara vara frisk! tror dock att det är bra att jag varit hemma och vilat några dagar nu, för det börjar släppa. tur är väl det, för jag har verkligen itne tid att vara sjuk just nu. det är mycket i skolan och sen vill man ju inte missa allt som är kul. innebandy, födelsedagsmiddagar och annat som är på gång.
veckan har inte bestått av mycket intressant med andra ord. mycket te, mycket film, mycket sömn och en daglig men kort promenad. sen har jag även börjat följa x antal ganska dåliga tv-serier. sjunde himlen är nog den värsta. jag avskyr den lite, egentligen, men vid den tiden på dagen brukar jag ha sett klart på de filmer vi har, suttit en stund vid datorn och sovit tillräckligt.. så då är jag så rastlös att jag sätter mig och kollar på lucy och gänget. och tro mig, det är sorgligt, man fastnar verkligen.
ja. det är väl så det brukar se ut när man är hemma och mer eller mindre sjuk. men som sagt, jag mår bättre nu och det är ju en bra början :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback